HTML

anal0g

Similis simili gaudet.

Friss topikok

  • MZ/X hip hip hurrá: Érdekes nekem nyersen sem hat hashajtószerűen, pedig nagyos sokat eszek belőle. (2014.07.17. 12:45) vadszilva
  • inszeminator: Elolvastam mégegyszer, mintha nem is jártam volna még itt. Ez egy marha jó írás vero. Muszáj megmo... (2011.01.30. 09:23) univerzikus
  • vero: na. köszi. eszemben van. vannak anyagaim is már elmentve. most lesz egy hármas analógia. (tisza-bó... (2010.10.23. 17:01) ej, az ebadta!
  • vero: @Gasper: :DD csak igazítani akartam. augusztus lehetséges? :D @Alfőmérnök: nyugi, én kitörlöm, ha... (2010.05.23. 21:04) vigyázz, a kuka harap!
  • vero: majd írok egy krédót is, csak meg jkell tanulniom használni. (2010.05.16. 10:06) ágak és gyökerek

vigyázz, a kuka harap!

2010.05.13. 22:59 vero

 

jobb az állatot elzárva tartani. még ha házi is. a békesség kedvéért. közterületen szabadon engedni egyébként is tilos, szabálysértési jogunk szerint a harapós kuka be nem zárása,  vagy felügyelet nélküli kóborlása esetén a gazdát alapesetben 30 ezer forintig terjedő pénzbüntetéssel fenyegeti. indokolt a kukák közterületen való elzárása azért is, mert az egyiptomiak (újabban rómaiak) előszeretettel macerálják, édesgetik magukhoz, hogy aztán kihasználják, kutyába se vegyék őket.

szép napokat megélt észak-magyarországi város (régebben lenin) odaáig ment, hogy  merő állatkínzási  indíttatásból nem elégedett meg a szabálysértési jog által sorolt tényállásokkal és szankciókkal, hanem az utcán őrizetlenül hagyott és szabadon kóborló kukák simogatóit is büntetni rendelte.

ezt az alkotmánybíróság természetesen nem tűrhette. rendeletüket megsemmisítette. a kukák simogatása, felderítése alkotmányos jog. a nem egyiptomiak (újabban nem rómaiak) számára is. a tizenkét csillagos esélyegyenlőség jegyében. simogatás után aztán úgy hagyhatjuk, ahogy éppen jólesik. majd a gazdája pórázra köti, szájkosarat rak rá. neki kötelessége.

 

 kutyába nyúlni tilos és veszélyes!

 

 

 

 

 

28 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://anal0g.blog.hu/api/trackback/id/tr452001525

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Alfőmérnök 2010.05.15. 09:05:10

kutyákkal torz őrület
(egyszer valaki így rendezte át a "kutyákkal őrzött terület"-tábla betűit)

vero · http://anal0g.blog.hu/ 2010.05.15. 10:24:26

@Alfőmérnök: :D vágta.
egyik ismerősöm, aki éjjeli őr volt az átadás-átvétel naplóban a következő kézzel való beírást találta: " a kutgok etekitak jólvanak."

Gasper · http://tajkep.blog.hu/ 2010.05.17. 10:48:09

@vero: Fülig Jimmy sem írhatta volna szebben.

Grift · http://gozdom.blogspot.com/ 2010.05.19. 21:11:36

volt egy sofőr a cégnél, ilyeneket írt a menetlevélbe: vörös márti tér, ős vezér tér... :)

vero · http://anal0g.blog.hu/ 2010.05.19. 22:27:19

@Grift: kösz. :D :D
ezentúl ez az alap. és aki nem tudja, azt lebaszom.

Gasper · http://tajkep.blog.hu/ 2010.05.21. 09:51:27

Erdélyi vendégmunkások pesti szövegei a kilencvenes évekből:

Posztolányi tér

Bálványosi híd

dréber sör

(veronak magyarázat: az első a Kosztolányi Dezső tér, a második a Lágymányosi hid, a harmadikat pedig te találod ki :)

Gasper · http://tajkep.blog.hu/ 2010.05.21. 09:53:39

Mondjuk annyi az óriási különbség, hogy természetesen ezek az átköltések nem a tahóságról szólnak.

Alfőmérnök 2010.05.21. 15:05:04

Ha félfüllel hallgatod a metrón a bemondót, a Deák Ferenc térnél azt lehet hallani:
teát Ferenc kér

Alfőmérnök 2010.05.21. 15:12:27

@Gasper: Mondjuk a dréhert kiskoromban én is drébernek olvastam, mert a "h" betű alja visszafele hajlott.

Gasper · http://tajkep.blog.hu/ 2010.05.21. 17:56:17

@Alfőmérnök: bizony, nehezen szokja a magyar -főként ha gyermek- a gótbetűs írást. : ]

Nem nagy poén, de én a 15-ös buszon röhögtem jókat úgy tizenöt éve, amikor a sofőr a megfelelő pillanatban bemondta, hogy Viktorhugó utca következik.

Alfőmérnök 2010.05.21. 20:22:55

@Gasper: Érdekes, hogy mára teljesen "kiegyenesítették" a "h"-t.
Ilyen volt eredetileg:
retronom.hu/files/images/Dreher%20pils%201989.preview.jpg

Aztán ilyen és ilyen:
outside.mfor.hu/mfor/images/dreher060420_460.jpg

De lehet, hogy nem is a "kiegyenesítés" a jó szó rá, hanem a "rövidítés" (mint a Sörgyári Capricco végén :) .

Gasper · http://tajkep.blog.hu/ 2010.05.22. 07:44:23

@Alfőmérnök: gratula a rapid gyűjtéshez. Elég sokat foglalkozom tipográfiával, de eddig teljesen figyelmen kívül hagytam a Dréher felirat evolucióját. Mondjuk elsősorban a bort szeretem, a Dréhert meg leginkább Unicummal iszom. Erre mondaná grift, hogy kurva filoszemita vagyok.

Viszont ha már Dréher, találtam egy penge Bortnyik-plakátot a '30-as évekből:

bedo.hu/kepek/adat/papir/3/0059.JPG

Aztán egy még régebbi sörcímkét:

pctrs.network.hu/clubblogpicture/4/_/40953_315803983_big.jpg

ps. veronak lassan összejön egy Dréber (sic!) posztra való képanyag.

Alfőmérnök 2010.05.22. 14:58:39

Jó képek. De akkor még következetesek voltak. mert vagy a D és a H is legyen gót, vagy egyik se. :)
Vero? Ha nem sietsz, lenyúlom az ötletet.

Gasper · http://tajkep.blog.hu/ 2010.05.22. 19:21:46

@Alfőmérnök: nyúld csak le előle az ötletet, főként hogy nagy ívben tojik az olvasóira. :))

vero · http://anal0g.blog.hu/ 2010.05.22. 20:58:10

kurvaélet. itt megy a parti az osztó meg nincs az asztalnál!
@Gasper: csak a sörrről nincs fogalmam mi lehet! (azért ez a magyarázat övön aluli volt!)

gyerekek voltunk a kakónk volt nespuik. (nesquick)

vero · http://anal0g.blog.hu/ 2010.05.23. 00:02:56

@Alfőmérnök: tessék csak! nagyon érdekes,meg tanulságos, de a küllemi változások nem tartoznak az analógia tárgykörébe.
a h betű változásaira én sem figyeltem fel. már az üvegforma 2szeres változását is túlzásnak tartottam. az első csinosítás úgy 15 éve marketing célú volt, a második kb. 7 éve eu szabványosítás. gondolom, mikor a németek már teljesen felzabálták a magyar piacot, nem akartak külön göngyöleggel szarakodni. ezek szerint a címke is követte. én végig csak a beltartalommal foglalkoztam, az többé-kevésbé azonos maradt.
ezen a képen az utolsó a kőbambi, volt egy időszak, amikor a "nyugati" (illetve a sörök) is ilyen üvegben kerültek a polcra, úgy 95 környékén.
de az ízlések változnak és lejöttem a sörről. mostanában úgy érzem, a pillés borról is lejövök hamarosan.

azt észrevettétek, hogy az ún. minőségi sörök már csak zöld üvegben kaphatók? hol van már az idő, mikor vadásztunk a zöld üveges borsodira!
azt tudjátok, hogy miért zöld, ill. barbóna a sörös üveg, ill. miért csak ez a 2 szín van?

a küllemről egyébként inkább az jut eszembe, hogy nevezett gasper 3 hete ígérte jövő hétre, hogy megumbuldálja a blokkot!

vero · http://anal0g.blog.hu/ 2010.05.23. 00:07:02

és itt az új cimke www.dreherrt.hu/portal/upload/article_files/37/dreher-classic-family-2008.jpg

a régi panomára usa utikönyvben (kb. 78) bőszen ecsetelik, hogy az államokban lehet venni üdítőt, ami konzervdobozban van! :D mennyit rötük ezen a fejünket a tesómmal, ill. röhögtünk.

vero · http://anal0g.blog.hu/ 2010.05.23. 00:08:17

barbóna=barna
végül az öregnek lesz igaza és wordben fogom magam szerkeszteni utólagos átolvasással.

Gasper · http://tajkep.blog.hu/ 2010.05.23. 12:07:33

@vero: "azt tudjátok, hogy miért zöld, ill. barbóna a sörös üveg, ill. miért csak ez a 2 szín van?"

Ugyanazért, amiért a fotóvegyszerek üvegei is ilyen színűek. :)

"nevezett gasper 3 hete ígérte jövő hétre, hogy megumbuldálja a blokkot! "

Ebben biztos vagy? Mármint az ígéretben.

Alfőmérnök 2010.05.23. 16:47:49

@vero: Á köszi, akkor a képek meg is vannak, már csak a valami összekötő szöveg kell hozzájuk. :)
Nem tudom, én a sörök között nem érzek túl nagy különbséget, na persze ittam már nagyon rosszat meg nagyon jót, de a két véglet között nem érzékelek túl sok fokozatot. Mondjuk csak nyáron, nagy melegben szoktam sört inni.
A sörösüveg nem valami hadiipari megfontolásból lett olyan méretű, amilyen? (a cigi átmérőjéről hallottam valami ilyet, de ha jól emlékszem a sörösüvegről is. persze lehet h mindkettő legenda).

Nagyon bosszantó, h nem lehet utólag javítani a kommenteket, vagy legalább letörölni, mint a blogspoton.

vero · http://anal0g.blog.hu/ 2010.05.23. 18:12:36

@Alfőmérnök: ha akarod kiszedem, amit kérsz, de nem látok benne semmi kivetnivalót.
a cigi a 9mm es lőszer, a löncshús a kézigránát, a nagy főzelékkonzerv az ágyú üteg átmérőjével megegyezett. ma nem tudom van-e még jelentősége, de sok paraméter megmaradt. a fegyvergyártás itt diósgyőrben és máshol meg abbamaradt.
a sörösüvegről nem hallottam, de lehet, hogy volt ilyen.
@Gasper: ah, zöld üveg! elfelejtettem, hogy az akvarista egy fotóssal áll szemben. ti tapasztaltátok , hogy más lett volna az íze a zöldüvegesnek? elvileg lehetséges.

nos, az ígéretben, nem vagyok biztos, de a felkérésben igen, amit ezennel tisztelettel megismétlek! :o))

jó kis sörös poszt lett ez! a fejemben van már másik 2. +a zempé3 :o))

vero · http://anal0g.blog.hu/ 2010.05.23. 18:14:38

sör - tetszettek már literes dugóst inni?
auer83.files.wordpress.com/2009/06/chimay.jpg :o)
balról az első volt a favorit , mikor jártunk ki.

vero · http://anal0g.blog.hu/ 2010.05.23. 18:17:40

@Gasper: bocsánat, kitöröltem, pedig csak próbálgattam, illetve a megjegyzés hozzáfűzűsére kattintottam. vissza lehet állítani?

Gasper · http://tajkep.blog.hu/ 2010.05.23. 18:31:50

@vero: beszarás! Kitörölte a kommentemet, amelyikben Alfőmérnököt vígasztaltam a törlés áfiuma miatt!
Ha már kitörölted, az a komment nem jön vissza, de nincs jelentősége.

Természetesen a dizájnügyi felkérést vettem, amint időm engedi, visszatérünk rá a nyáron. :)

Persze hogy más a zöldüveges sör íze. Pilléből is máshogy ízlik az egri vörös, nem?

Alfőmérnök 2010.05.23. 18:54:12

Ácsi, félreértés!
Nem is itteni hozzászólásaimból szerettem volna törölni, csak arra reagáltam, hogy
"végül az öregnek lesz igaza és wordben fogom magam szerkeszteni utólagos átolvasással. "

Mondjuk olyan már volt, hogy a reakción kértem nénikét, hogy törölje az egyiket (helyesírási hiba miatt), de nem tette meg. :)

vero · http://anal0g.blog.hu/ 2010.05.23. 21:04:29

@Gasper: :DD csak igazítani akartam.
augusztus lehetséges? :D
@Alfőmérnök: nyugi, én kitörlöm, ha nincs benne helyesírási hiba, akkor is. (kérdezd gaspert!) nem vagyok olyan szemét mint nénike!
süti beállítások módosítása